Македонската апликација PowerAD која направи бум во Истанбул, почнуваат да ја користат компании во Европа, Азија и Африка

0

Македонската иновативна компанија PowerAD од Струмица беше селектирана во групата на 50 напредни конкурентни стартап бизниси од целиот свет на Светскиот инвестициски форум на бизнис ангели што се одржа во Истанбул. Со своето уникатно маркетинг решение, иновативна платформа за поврзување на компаниите кои сакаат да се рекламираат со сопствениците на возила на кои може да се постави рекламата на брендот, го привлекоа вниманието во светски рамки. PowerAD ќе функционира на три континенти, а од самиот старт во седум европски земји.

Тоа беше поводот Иновативност да поразговара со Петар Христов, CEO и основач на PowerAD

Г-дин Христов, што конкретно подразбира апликацијата PowerAD?

PowerAD е маркетинг платформа за поврзување на возачите и брендовите за да се создаде моќна реклама поставена на возила, преку квалитетно контролирана мобилна апликација која креира односи помеѓу сопствениците на овластени автомобили и водечките компании на пазарот. PowerAD ги плаќа сопствениците на возила доколку тие имаат желба да постават реклама на своето возило. За сопствениците на атомобили, PowerAD е најлесниот начин да се заработат дополнителни приходи.

Како настана идејата да се развива една ваква платформа и колку време траеше процесот на изработка?

Секојдневно, сопствениците на автомобили се среќаваат со високи трошоци кога станува збор за одржување на својот автомобил. Согледувајќи ги овие проблеми дојдов до идеја да поврзам две работи кои веќе постојат и со иновативно решение да им понудам лесен начин за поврат на средствата кои сопствениците на возила ги трошат за одржување на својот автомобил. Во кратки црти, PowerAD е како новороденче од Убер и билбордите за рекламирање. Поседувањето на автомобил е скапо. Гориво, сервис, паркинг, осигурување и други разни трошоци кои секојдневно се зголемуваат. Докажано е дека во некои градови е поевтино да го замените автомобилот со услугите за споделување на возењето како Uber и Lyft.

Целото интервју на Иновативност

Share.

About Author

Остави коментар

Skip to toolbar

Powered by themekiller.com