Како да се расоните наутро, освен со кафе?

0

Факт е дека конзумираме премногу пијалоци кои содржат кофеин. Тој го стимулира производството на адреналин и ни дава повеќе енергија, но само на кратко време. Ако сакате сега да го откажете или барем намалите кафето, имаме пет корисни совети за тоа како да ја зголемите енергијата без кофеин.
Истуширајте се со ладна вода
Започнете со топла вода, додека не ви стане пријатно и топло, а потоа постепено намалувајте ја температурата на водата – никогаш не започнувајте нагло да се туширате со ладна вода. Откако водата е ладна, започнете со нозете, потоа исплакнете ги рацете и, конечно, остатокот од вашето тело. Повторете ја истата постапка со топла вода. Направете го истото неколку пати, само да завршите со ладна вода. Почнете да се туширате од десната страна на вашето тело – вашето срце се наоѓа на левата страна и почнувајќи од десната страна, избегнувајте да ставате премногу стрес врз него.
Мирисајте етерични масла
Етеричните масла мирисаат прекрасно и се корисни за вашето здравје. Ако барате начин да ја зголемите енергијата без кафе, пробајте да чувате шише есенцијално масло под носот и да вдишете. Масло од лимон е исклучително добро. За особено освежителен удар, ставете неколку капки масло од пеперминт на вашите раце и дишете длабоко. Исто така, можете да го масирате вратот со масло од мента – тоа ќе донесе загарантирано расонување!
Јадете неколку мали оброци во текот на денот
Дали сте уморни после јадење? Тоа е затоа што вашето тело е зафатено со варење, особено по големи оброци. Протокот на крв се зголемува во дигестивниот систем, што значи дека има помалку кислород кој му е достапен на мозокот. И ова намалено снабдување се манифестира во форма на замор. Затоа, треба да јадете мали оброци (идеално 4 или 5) во текот на денот. На тој начин вашето тело има стабилно снабдување со енергија без преоптоварување.
Пијте ги вистинските течности (наутро)
Дали мора да испиете шоља кафе за да ви започне денот? Ако сакате да престанете да пиете пијалоци со кофеин (бидејќи, на пример, тоа е лошо за вашата варење), тогаш треба да пиете чаша вода веднаш штом ќе станете наутро. Додадете парче свеж лимон – тоа освежува. Како општо правило, треба да се обидете да пиете многу вода во текот на денот: не заборавајте дека вашето тело е околу 70% вода. Дехидрацијата може да доведе до главоболки, како и замор.
Бидете активни
Вежбањето може навистина да помогне! Не зборуваме за трчање на половина маратон во утринските часови- само неколку вежби за телесна тежина се доволни за да го започнете денот како што треба.

Share.

About Author

Остави коментар

Skip to toolbar

Powered by themekiller.com