Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Каква храна да избегнувате доколку сакате рамен стомак

0

Кој не сонува да има совршен рамен стомак? Дури и за луѓето кои поминуваат многу време во салите за вежбање, намалувањето на маснотиите од стомакот е една од најтешките нешта. Така е бидејќи самото вежбање не е доволно, туку мора и да се следи вистинската исхрана и здрав начин на живот за да се постигне стомакот на вашите соништа.

  1. Лешници

Лешниците се хранливи, но исто така се богати со јаглени хидрати. Значи, додека можете да ги јадете за задоволување на потребата од протеини во ред, но за да добиете рамен стомак, подобро е да ги задржите надвор од вашата исхрана.

  1. Јогурт

Една чаша јогурт со крем содржи речиси 170 калории, еден чаша маснотичен јогурт е 120 калории, а една чаша јогурт со двојна доза крем содржи околу 230 калории. Одговорот на прашањето дали треба да се пие јогурт или не е очигледен.

  1. Газирани пијалоци

Една мала лименка Кока Кола содржи 140 калории, додека поголемите можат да содржат двојно повеќе. Избегнување на овие пијалоци е вистинскиот чекор ако сакате рамен стомак.

  1. Алкохол

Алкохолот има премногу калории и речиси нема никаква хранлива вредност. Едно ноќно пиење може да резултира во консумирање илјадници калории. Не е без причина што и салото од стомакот е наречено и пивски стомак.

  1. Преработено брашно

Истражувањата покажуваат дека конзумирањето на преработено бело брашно е една од главните причини за здебелување. Преработеното бело брашно обично содржи или малку, или воопшто нема хранливи материи, без влакна, а една чаша такво брашно содржи 455 калории. Како алтернатива, консумирајте 100% брашно од зрна.

  1. Шеќер

Слатко на вкус, но не и толку слатко за вашиот стомак. Прекумерната конзумација на шеќер е најголема причина за здебелување и дијабетес. Една чаша бел шеќер содржи 773 калории.

  1. Мајонез

Мајонезот содржи барем 80% масти. Треба ли да се каже нешто повеќе?

  1. Брза храна

Брзата храна содржи премногу масти, шеќер, сол и калории. Сите истражувања покажуваат дека јадењето брза храна и дебелеењето се во причинско- последична врска.

  1. Компири

Компирите имаат нутритивна вредност и се вкусни, но во исто време тие содржат многу калории. Еден компир со средна величина содржи околу 163 калории. Ако се трудите да имате совршен рамен стомак, не заборавајте да ги јадете во умерени количини.

  1. Суво овошје

Сувото овошје содржи многу калории бидејќи не содржи вода што инаку прави го прави овошјето свежо. Покрај тоа што имаат повеќе калории по грам во споредба со свежо овошје, тие исто така често се премачкуваат со шеќер што уште повеќе ги зголемува нивните калории.

  1. Енергетски барови

Повеќето енергетски барови содржат преногу калории, кои, ако се стремите да го имате совршениот стомак, ќе ги обезвредат сите ваши напори кои ги правите во салите за вежбање.

Share.

About Author

Остави коментар

Powered by themekiller.com