7-ДНЕВЕН ПЛАН ЗА ИСХРАНА КОЈ ЌЕ ВИ ГО ПРОДОЛЖИ ЖИВОТОТ ЗА ДУРИ 10 ГОДИНИ

0

Почнувајќи го денот со една лажица јаболков оцет, потоа јајца за појадок, овој седумдневен план за исхрана ќе ви го продолжи животот за десет години.

Пиопи, во јужна Италија, е наречен “најздравото село во светот”, со што неговите жители најчесто живеат 10 години подолго отколку на било кое друго место.

И покрај тоа што сланината и чоколадата се главен дел од нивната исхрана, се смета дека љубовта кон зеленчукот, мршите риби и ореви ги спречува жители на селото да развијат срцеви заболувања или дијабетес тип 2.

За полесно да можете да ја приспособите вашата исхраната со онаа опишана во Пиопи диетата (кое село УНЕСКО го заштити како дом на медитеранската исхрана), создаден е овој седумдневниот план за јадење.

Покрај конзумирање многу маслиново масло, придобивки кои ги дава Пиопи диетата за здравјето на срцето, исхраната исто така вклучува и секојдневен почеток на денот со лажица јаболков оцет, за кој се смета дека помага при рефлукс на киселина, го намалува крвниот притисок и го зголемува губењето на тежината.

Исхраната, исто така, вклучува јајца, и тоа во повеќето денови, кои се добар извор на протеини. Исто така се препорачува наизменично постење, ограничувајќи го вашиот “прозорец за јадење” на само осум до девет часа дневно. Црвено вино е дозволено под услов тоа да е со добар квалитет.

Во продолжение погледнете го 7-дневниот план за исхрана ,,ПИОПИ”

ПОНЕДЕЛНИК

 

Појадок:

Кафе со кокосов крем,

 

Ручек:

Омлет со печурки со 2 или 3 јајца,кафе со кокосов крем,

 

Попладневна закуска:

Конзервирани остриги; полномасен грчки јогурт со бобинки, неколку ореви и цимет

 

Вечера:

Стек  со крем од спанаќ и авокадо од страна на салата;

2 коцки темно чоколадо, чаша чај

 

ВТОРНИК

 

Појадок:

кафе со кокосово крем

 

Ручек:

Халуми и пржени домати; супа од зеленчук направена со пилешка коска; мал дел од мрсна риба (сардини);

 

Вечера:

Филе лосос на скара со зеленчук и кисела зелка;

2 коцки темно чоколадо, чаша чај

 

СРЕДА

 

Појадок:

Кафе со кокосово крем

 

Ручек:

Полномасен грчки јогурт, измешан со кокосов крем и бобинки со неколку ореви, посипувате со цимет; кафе со кокосово крем

 

Попладневно закуска:

сланина од бејонско путер – крцкави, ленти со сланина со скара, богато наполнети со путер од бадем и посипување со сурово какао

 

Вечера:

Јагнешко месо на жар со многу мешан зеленчук и салата;

2 коцки темно чоколадо, чаша чај

 

ЧЕТВРТОК

 

Појадок:

2 или 3 јајца со пушен лосос и авокадо; кафе со кокосов крем

 

Ручек:

Пијалак со кефир и / или кокосово млеко, бобинки, неколку ореви, авокадо со лажица кокосово масло, посипувате со цимет, куркума и свежа нане

 

Вечера:

Пилешка супа за почеток, со 1 лажица екстра девствено маслиново масло и сол по вкус, проследено со свежи пржени овошја и зеленчук; какао бомби (суровини какао, цимет, кокосово масло, крем и ореви загреани, а потоа се мешаат и замрзнуваат во парчиња со големина на залак), чаша чај

 

ПЕТОК

 

Појадок:

Сланина и 2 или 3 јајца со авокадо (опционално); кафе со кокосов крем

 

Ручек:

супа од риба (направена со пилешко)

 

Вечера:

Пица, какао бомби, чаша чај

 

САБОТА

 

Појадок:

Омлет без путер; бобинки и полномасен грчки јогурт; кафе со кокосов крем

 

Ручек:

Салата во грчки стил

 

Вечера:

Печено пилешко со сладок компир и мешан зеленчук; какао бомби, чаша чај

 

НЕДЕЛА

 

Појадок:

Пушен лосос со 3 пржени јајца со леб, авокадо; кафе со кокосов крем

 

Ручек:

Smoothie (по желба)

 

Вечера:

Печена пастрмка со мешан зеленчук; бобинки, ореви и павлака.

Share.

About Author

Остави коментар

Powered by themekiller.com